Innovant amb Intel·ligència Artificial Generativa

Comparteix
Comparteix
13/10/2025 - 13/10/2025

L’Hospital General de Granollers, Roche, SEMIC i la Fundació TIC Salut Social celebraran la sessió ‘Innovant amb Intel·ligència Artificial, en la qual es parlarà sobre el Programa Salut/IA, entre d’altres qüestions.

PROGRAMA:

10:00 Benvinguda
Dra. Beatriu Bayés, directora gerent Hospital General de Granollers.
Sra. Rita Casas, Regional Healthcare Solutions Leader. ROCHE.

10:10 Guia de Bones Pràctiques per al Desenvolupament d’Eines d’IA Generativa en Salut
Antoni Berenguer, responsable d’IA de la Fundació TIC Salut i Social .

10:40 Innovant amb IAG
Sr. Néstor Guerra, cofundador i consultor a NCompany.

12:30 Torn obert de preguntes
Sr. Carles Rubies Feijoo, cap de transformació digital i CIO. Hospital General de Granollers. (Moderador)