L’Hospital General de Granollers, Roche, SEMIC i la Fundació TIC Salut Social celebraran la sessió ‘Innovant amb Intel·ligència Artificial, en la qual es parlarà sobre el Programa Salut/IA, entre d’altres qüestions.
PROGRAMA:
10:00 Benvinguda
Dra. Beatriu Bayés, directora gerent Hospital General de Granollers.
Sra. Rita Casas, Regional Healthcare Solutions Leader. ROCHE.
10:10 Guia de Bones Pràctiques per al Desenvolupament d’Eines d’IA Generativa en Salut
Antoni Berenguer, responsable d’IA de la Fundació TIC Salut i Social .
10:40 Innovant amb IAG
Sr. Néstor Guerra, cofundador i consultor a NCompany.
12:30 Torn obert de preguntes
Sr. Carles Rubies Feijoo, cap de transformació digital i CIO. Hospital General de Granollers. (Moderador)
El Taulí Health Artificial Intelligence Symposium (THAIS) és un esdeveniment de referència que reunirà ...
16/06/2026 - 17/06/2026
L’AI Congress celebrarà la seva 12a edició els dies 20, 21 i 22 d’octubre ...
20/10/2026 - 22/10/2026